det går frammåt

nu känns livet så där underbart som det ska göra träningen går super båda hundarna har äntligen fattat att ingen åker här ifrån på ett tag så dom har blivigt betydligt lugnare och caspian skolas in på dagis .


träningen

jag tränar tre gånger i veckan vilket har get resultatet 74 kg nu och jag känner mig lite smalare =) men inte så mycket men när våren kommer och jag kan vara ute o jogga hoppas jag att det går lättare och fortare ner i vikt

hundarna

tilda/tjejen har lärt sig tacktack vilket är ett annat ord för loss =P hon har oxå lugnat ner sig i kopplet .
hon har för tillfället två hundar hon busar med och hon e snabb som bara den och hoppar lite över en meter från stilla stående vad jag sätt hitils .... agility i sommar blir det =)
aristo går som vanligt men han är ju oxå ädre och van hund här hemma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0