varför

varför känner jag mig ensam

när sessan är här o cappe e hemma

varför känner jag mig bortvald

när jag har valt det själv

varför känns det som att ingen vill ha mig nära

när jag igentligen har fullt av vänner som vill träffas

varför känner jag mig inte älskad

när jag vet att det finns både folk o voffar som älskar mig

varför varför varför känner jag mig så ensam i dag av någon anledning jag vill bara krypa ner i sängen och bli kramad men endå inte jag vill bara ha någon att prata med men ingen får störa mig .... gaaah om jag bara kunde bestmma mig för hur jag vill ha det skulle livet vara lite enklare men det får bli en annan dag ..

jag grillade med y i dag i snö stormen våra grannar tror säkert att vi e galna eller dom e nog säkra på att dom vet nu

hela min lilla fam var där förutom min bebis min gris
o så klart var tjockisen där katten som har fått mig att ta mina alegi piller som jag ska annars så hatar jag den med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0