nattnattnatt

jobbar natt i natt med ovanligt va ?
sitter här o småfunderar lite har bestämt mig och vad blev det ? gaaah jag behöver pengar för jag ska ha en dator det går att spela på ja jag kan spela på min dator men det går inge bra då den säger upp sig derekt  så den måste in på lagning i gen fläkt helvetet måste bytas igen

ja jag har bestämt mig för att livet är för kort så nu ska jag sattsa allt jag har på att må bra ...
kan ingen snäll jävle bara ge mig massa pengar så jag kan leva ett perfekt liv med cappr o voffar o massa sjuk humor o lite spelande

i går blev det inte mycket sova försökte sova på nippes soffa igen men jag tror o hoppas på att jag lärt mig att den går fan inte att sova i såvidare du inte e full
jag åkte sedan hem till min säng min underbara svarta säng det ser ut som ett stort svart hål i mitten av mitt sovrum =) i loove it
sen vidare till jobbet sessan fick någon knäpp på pendeln o skulle promt av i jordbro ? skumma hund eller så tror jag att hon trodde att vi skulle träffa purre igen jag tror min sessa tyckte om honnom hon leta i ca 30 min efter honnom när vi väl va hemma. han tog koplet o för första gången tror jag hon gick fint med någon annan en mig =) galna voffa älskar sessan min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0