hatar älskar och skrattar


jag är fri att leva mitt liv hur jag vill !


jag har min son de dagar jag ska ha honnom önskar att det vore varge dag ....
dagar jag inte har honnom fyller jag med saker jag saknat under en lååång tid
typ vänner . spel och filmer

jobbar i natt igen inser nu att detta blir ett väldigt hoppigt inlägg men ha tålamod
ja jag jobbar i natt igen o i morrgon bitti kommer bästa miku över för mat och på kvällen kommer underbara elina över för mat o vin o massa prat om allt
på onsdagen ska jag in till stan  till tanto tror jag dricka lite öl o bara må toppen det e ju towel day så får inte glöma min handuk !!!

tor kommer jenni över på fika o kanske lite öl hmm en ide att tänka på =) sen kommer cappe hem igen på fre så då blir det nog någon park med massa bus om jag inte får över sällskap igen.

lör ev utgång eller sitta hemma med öl o spel lika så måndag tror jag ....

nu e det bestämt jag ska åka land o rike runt o träffa alla gammla spel kommpisar från wow tiden<3 saknar att höra dom skrika på mig när jag gör fel

jag vill ha en ny tatto så ska försöka ta mig till han som gör  mina tattosar snart men tiden räcker inte till käns det som

jag vill till min man oxå o ha filmkväll o almänt dålig humor kväll <3 ska ta mig tid ska försöka reda ut massa saker innan bara ....

linn är den bästa rumskamraten man kan ha <3










jag spelar igen efter flera års uppel håll inget fri villigt sådant .
jag hatar att dö i spelen vilket jag gör hela tiden tyvär .
det resulterar i att jag skriker på datorn  . vilken tur att jag inte spelar när cappe kan höra =P
jag älskar att försvinna ett par timmar i ps3 ans spel där dör jag inte lika ofta ^^
jag skrattar åt linns min varge gång jag dör hon ser ut som en vättskrämd katt .
hmm vissa bör aldrig få se mig spela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0