.........

skrik bråk oron flyger genom kroppen vem råkar illa ut denna gång vem förlorar slaget vem ska böja sig för den andra ?
jag ger mig bara inte mitt liv mitt sätt att leva jag tar slagen jag tar bråken men böjer rygg för dig gör jag aldrig igen aldrig att du ska få se mina tårar när du är den som fram kallar dom . du ska inte få se mig i mitt letande efetr tryggheten efter den lugna sömnen som inte vill infinna sig jag letar jag söker vart jag än vänder mig så finns du där sparkar ner mig men  jag faller inte jag får inte lägga mig ner . jag vill bara lägga mig ner o vila sluta ögonen en stund o flyta genom mörkret tills jag hittar min livlina . men min livlina är för långt borta för jag hittar den inte jag ser den inte kan bara känna lukten en svag lukt av trygghet säkerhet jag vill jag måste ta mig till den
jag kan inte jag står igen men en engång är du där jag faller jag orkar inte resa mig jag orkar inte kämpa
ta vad du vill ta allt men snälla låt mig få känna trygg heten igen jag ber låt mig somna med ett lende på läpparna o säkerheten i att jag vaknar till ljus och skratt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0