tankar på natten

jobba natt är underbart men endå lite skrämmande på natten finns det ingen som tar min uppmärksamhet inget som kan få mig att glömma bort tankarna med andra ord jag är helt utlämmnad till mig själv det skrämmer mig .
jag gör allt för att slippa tänka jag städar och fnular när jag e på jobbet hemma så leker jag med cappe fikar tränar med mer men tankarna hittar mig alltid . tankarna drar mig ner i en djup avgrund  jag vill inte jag önskar att man hadde en off knapp för tankar och känslor ibland ....

bebis flyttar hem igen efter ett par jätte jobbiga veckor borta medans tildis har löpt jag saknar min stora trygga bebis han som har funnits med mig i fyra underbara år den snällaste vovven man kan tänka sig .

nu när jag jobbar natt så hinner jag knapt träffa cappe jag hatar att inte kunna pussa o krama honnom när jag vill jag sitter här på jobbet och vet att jag kan inte natta om honnom om han har en mardröm jag kan inte sjunga vår sång och ge honnom trygghet jag hoppas han sover bra o inte tänker på att mamma inte är där utan att han är den glada goa lillfisen han annars är =) men jag saknar honnom så det gör ont i mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0