leksaker och ångest

står o velar fram o tillbaks hela tiden välger jag fram kanske jag blir lycklig i sluänden kanske detta år eller nästa ?
valet är svårt att göra hur väljer man vad avgör valet ? jag har valt jag valde nu får jag stå för det nu måste jag ta allt skit som kommer efter mitt val men i sluänden av det hela valet är mitt o bara mitt att göra ingen har rätt att välja åt mig .


gaaah jag glömmer att äta när jag väl kommer på att jag borde få i mig mer en bara kaffe om dagarna så orkar jag inte äta finns aldrig något jag är sugen på endå =(

borde skaffa mig en leksak borde ha gort det för länge sen men men snart så se om jag hittar en som jag känner att jag vill ha =p

Kommentarer
Postat av: Miku

Vi kan väl ta en runda till Pistill inne i stan nån dag?

Dom har leksaker ^.^

Eller så kan man gå till apoteket.

2011-03-30 @ 16:29:25
URL: http://miku-san.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0