länge sen sen sist

nu har det gått en månad sen jag bloggade sist vad jag är dålig på att hålla mig uppdaterad här och för det mästa beror det på att jag har prioriterat massa andra saker ex jobb barn och hundar

nu har jag äntligen blivigt av med min percing oskuld jag har en percing i tungan och den är jävligt störande nu för jag får inte byta stav förns nästa fre vilket är jobbigt då den här långa staven stör mig i massa ....
jag har klipt håret i ny frisyr och färgat det rött igen tyvär måste jag så ort pengarna finns färga om mitt hår då rött passade mig som 16-18 åring inte som vuxen .....

jag tycker om min nya frisyr iallafall men det är lite jobb på dagarna för att få den att ligga exakt som jag vill ha den ......



tyvär är det mycket i mitt liv som pågår nu mäst tankar och känslor och jag kan värkligen inte sätta ord på hur jag känner vad jag vill och hur jag ska göra för att nå dit jag tror jag vill ... jag ler o srattar och känner en massa lycka inför allt jag har men bak i huvudet kommer tankar o känslor jag inte vill ha eller vill veta av ... jaja någon dag ska jag ta o bara reda ut vad jag känner eller tycker eller tänker men inte i dag och inte nu och framförallt jag tror hoppas att det bara är hjärnspöken


ja åter till något som inte är lika dystert min ekonomi ser bättre ut nu när jag jobbar förra månaden jobbade jag ju bara 172 timmar    en liten o bra start på jobbandet efter ca 2 år som mamma ledig =)

nu ska jag sova det är jobb i morrgon med  ...... natt jobb så det passar ju mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0