gud va deprimerande

jag måste nog radera alla mina inlägg en månad tillbaks så fort jag orkar ... deprimerande läsning ... bläää
ne nu skiter vi i att vara mörka o dystra

cappe går själv till dagis iallafall nästan hela vägen den underbara prinsen jag har springer fram o skrattar o pratar med alla vi möter helt underbar go alla pratar o skrattar med honnom även bygg gubbarna sätter igång ljud o ljus när vikommer gående bara för att han e såååå söt när han vill se de stora bila låta o lysa

tilda har på börgar träningen för agility hund hon e superduktig sabb och lyssnar till 100 % i hela 5 min hon har med andra ord inget tålamod  men det kommer väll sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0