valborg

det e valborg i dag nu e det vår  det är varmare i lufften och ingen snö med andra ord livet e toppen
min valborg firade jag på nippes soffa  med sessan min och sjukt mycket onyttigheter men det blev en bra dag för mig sov lite här o där under dagen vaknade tyvär av att jag höll på att falla in i en mardröm  läskiga saker  .
nu sitter jag på jobbet o firar lite till med kaffe och mys med sessan skulle ha velat följa med ut o ta en öl men jag behöver jobba jag behöver få tänka och framför allt behöver jag få andas ut .
min prins är hos min mor  jag saknar honnom enormt o att veta att det e inte mina dagar mån och tis gör ont i hela mig o ons o tor jobbar jag  jag ska försöka prata med hans pappa o se om jag kan få honnom tis iallafall vill gå till parken o mysa .
det händer rätt trevliga saker för mig nu  en hel del trevliga saker bland annat så går sessans utbildning bättre o bättre hon klarade av en hel dag hos nippe trots att hans katter försökte mörda min sessa  =)
hon klarar av att gå i koppel och trotts hennes trotts period så lär hon sig nya saker varge dag 
jag är så glad över att ha henne hos mig 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0