jag vill bara ha en kram och....................

och att någon talar om för mig att allt löser sig en dag blir allt som det ska ..
jag orkar inte med den hårda stilen de flästa håller mot mig jag orkar inte varför kan folk inte vara lite snälla ibland. jag skojar o skämtar tilbaks men innom mig blir allt fel och jag har lust att skrika rakt ut.
just nu känner jag mig bara liten o förvirrad behöver en kram inte elaka komentarer från så kallade vänner
önskar att någon nån gång skulle fråga hur jag mår och faktist bry sig om vad jag säger ...
på två veckors period har jag förlorat mig själv . jag orkar inte mer ge mig bara en kram få mig att må bra i ditt sälskap mer begär jag inte jag är trött på att träffa vissa som får mig att känna mig dum o dålig o ful.


svåra ord att ta rakt mot vissa ...

ibland vill jag skämta på det gammal sättet men fan inte alltid !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0