spel kväll med mer

i dag sov jag jätte länge tll tio eller så vilket är länge om man har ett barn =)


wilma en stor blandras hund är här på besök över natten då matte måste jobba .hon är en jätte gosig o lugn hund men det käns i armarna när man har varigt ute med båda hundarna nästan 100 kg i kopel e inte det lätaste att ha att göra med . dom bus hundarna ville ju inte ens dra åt samma håll utan åt varsitt .hadde dom dragit åt samma håll hadde jag ju kunat gilda fram på snön =)

jag är sur / arg/ ledsen över att behöva erkänna jag e fan inte bra på teken jag åkte på rå spö här hemma av crille =( arg som jag var ville jag inte spela mer men blev mobbad för att vara dålig förlorare det hadde ju inget med saken att göra jag ville ju inte spela mer då det inte var roligt längre bara ..... så nog om den saken tar någon upp det med mig så mular jag dom med gult snö !!

i morrgon blir det pulka åkning med cappe,marie,elsa och min syster . vet ej om miku o sara-li skulle komma och mia o ullis var osäkra men kommer det fler blir det bara roligare

tjejkväll e planerad och kommer vara i slutet av januari det ska bli lite mysigt att dricka vin o bara prata massa strunt en hel kväl igen =) nu e det ju länge sen det hände

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0