läkar besök och andra funderingar

var hos läkaren med caspian i tisdags .
jag var jätte närvös och kunde knapt sova natten innan allt jag låg o tänkte på var den kommande op som skulle diskuteras . i panik ringde jag marie o fråga om hon ville /kunde följa med o hålla mig sälskap då jag inte trodde jag skulle klara av hela besöket själv .
så jag caspian marie och elsa åkte till astrid lingrens barn sjukhus på tisdags morrgon. barnen var pigga o glada marie glad över att ha något o göra och själv var jag så närvös att jag hadde nog svimmat om det inte var så att marie prata med mig =)

väl inne hos läkare så titta han lite prata lite med mig och helt lungt tala om att det blir ingen op av min prins för det behövs inte  men vi ska tillbaks om ca 6 månader för att värkligen vara säkra på att det inte behövs .
!
cappe lika glad han som tidigare på dagen men hungrig och trött elsa var trött jag var utom mig av lycka o lättnad =) jag avskyr op det är hemska saker men nödvänliga =) men att dom skulle ha opererat min prins gör det hela mer hemskt .

i dag var jag barn fri o dagen starta inte så bra försov mig och glömde av hur klockan fungerar =)
med andra ord jag skulle ha fikat med johanna kl 1130 när klockan var ca 1110 sitter jag fortfarande i mys kläder o tror att jag ska ha ca en timma på mig  gaaaah när jag vaknar ur min lätt förvirrade tilstånd var det bara att ringa j och erkänna hur dum jag e =P

fika med johanna var jätte trevligt lite som förr i tiden men endå inte riktigt då hon e ju trots allt gravid i gen =) men efter en lång fika med massa prat så skulle hon hämta isa och jag röra mig vidare till marie för en kaffe där oxå .

i dag skulle vi få en extra hund hem till oss men med bil problem och tiden ranifrån så kommer hon inte förns i morrgon . det är en tik vilket är jätte sspännande då jag bara hft han hundar förut och har noll koll på tikar o deras löp perioder men jag får väll lära mig .

tilda som hunden heter är en blandis på ca 2 år och ska bo här minst en månad o sen får vi se !
hon bör vara hos mig innan kl 1500 i morgon men med all snö och så så vet man inte hur det blir men snart har jag två stora vovvar och ett barn som driver mig långsamt men underbart galen skulle inte byta mitt liv mot något !!

snart ska min prins skolas in på dagis  läskigt , skrämmande , roligt , underbart allt på samma gång alla tankar kommer han tycka att det är kul
kommer de andra brnen vara snäll mot honnom
kommer jag värkligen klara av att lämna honnom på ett dagis ?
hur mycket kommer jag att gråta första andra o tredje dagen jag lämnar honnom där ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0