hård och kall

i går var det dax för tjej kväll !! en helt underbar dag med lite trevliga vänner och vin,öl,cider och drinkar beroende på vad man ville dricka lite sing star och massa prat med andra ord en magiska dag

danne kom förbi på tjejkvällen vilket är ok då han har längre hår en oss tjejer tillsammans så han var välkommen =)

vissa ord blir bara hysteriskt roliga när man har drukigt och är lite trött som hård och kallt hysteriskt tror vi diskuterade roligheten i det lite för länge
ståndpunkt var oxå jätte roligt kl 0330 på natten =)

jag vaknade iallafall i dag söndag utan bakfylla och kunde gå en långis med tildis =)

cappe är en glad liten troll unge som pratar jätte mycket för tillfället är titta favvo ordet men mamma och ta ta är några ord som kommer in i bubblet .


en sak jag har glömt att skriva är JAG HAR JOBB
jag har jobb jag älskar det jag älskar känslan av att tjäna mina egna pengar att ha något att göra känna mig behövd av andra utanför familjen

men viktigaste är att jag värkligen är glad av att gå till jobbet och jag är glad när jag går hem =)

med andra ord jag har jobb och är en underbart lycklig tjej nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0