bvc

i dag var vi på bvc där vägde och mätte dom min lilla prins  så nu är han 80 cm lång och 11,3 kg tung med andra ord inte så liten längre .
han har inte de starkaste generna för att bli lång jag är själv 168 cm och pappa är något längre så han blir en kort liten kille tror jag

jag har insätt att så länge jag tränar varannan dag så är jag inte så socker sugen men nu när jag inte tränat sen i torsdags så har det gått ner en hel del godis med mer
jag tror jag ska träna ordentligt varanan dag och litte lätt dagarna i mellan så jag inte faller i godis fällan igen

tilda går rätt hyfsat i koppel nu mera men funderar på att gå en kurs med henne i hundmöten för hon är hopplös när det kommer andra hundar

tilda kommer skrivas över på mig för hennes skull så hon slipper flytta runt . hon stannar här hemma som en underbar liten medlem i familjen . hon börgar finna sig till rätta här och kan faktist på eget bevog gå ut i hallen och lägga sig  det är ett stort steg för denna lilla tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0