mys dag

i går var det träning för mig jag orkade inte mer en en halv timma vilket var lite tråkigt men lite blev det iallafall
sen upptäkte jag att datorn låter lite konstigt igen som om fläkten inte orkar med =( men jag tröstade mig med lite kaffe o filmen kill bill .... den e mysig =)

i dag kom marie o elsa över o fika
barnen lekte med caspians nya leksaker och marie pyssla och jag sticka (jag kan faktist stika när jag vill  )

vi gick ca 100 m på tio min caspian går inte så fort o det finns ju massa att se på vägen och man måste stana var annat setg för att berätta vad han har sätt
men vi kom fram tillslut

snart ska jag iväg o äta middag och dricka en öl med janne och i morrrgon så ska jag till handen för att fika med syster min hon är entligen hemma på besök (hon pluggar i madrid i vanliga fall ) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0